onsdag den 2. juli 2014

Det har jeg spist indtil nu













Okay, så jeg har ikke lige gemt alle opskrifterne på det jeg har spist indtil videre, men jeg har taget nogle billeder undervejs. Så jeg tænker at for at komme i gang, får i lige en eksempel-kavalkade af hvad jeg har spist i de første 5 måneder af mit nye liv.



Morgenmad

Spejlæg m. flødehavarti og en super lækker
ice-latte med rålakridspulver og flødeskum




Lækre LCHF pandekager m. smør og flødelatte










Frokost 

Rejesalat m. rucola, avocado og agurk



Åben omelet med cheddar, rødløg og sprødstegt chorizo

Dødlækker frokost på farten - kylling/baconsalat

























Aftensmad

Spicy græskarsuppe med kylling og friske koriander



Kotelet med hvidløgssmør og blomkål vendt i
hjemmelavet pesto (på en stor tallerken)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar